קידום אתרים בעידן משתנה

טקטיקות קידום האתרים משתנות משנה לשנה, שינויים רבים פוקדים את הענף ודורשים ממקדם האתרים להשתמש בפחות ספאם, להיות יותר יצירתי וליצור אתרים שבאמת טובים למשתמש.

אם פעם אנשים היו כותבים מאמרי זבל בשביל לקדם את האתר שלהם על ידי הכנסת תוכן חדש ושמירה על תדירות עדכון הרי שהיום זה כבר לא עובד, גוגל מחפש תכנים איכותיים ואתרים אמתיים.

העתיד לפי דעתי הוא:

  1. לבנות תוכן איכותי ורלוונטי למשתמש שיגרום לו לשתף אותו עם חבריו ואף לקשר אליו ממקורות שונים(link bait)
  2. ליצור קישורים איכותיים ורלוונטיים על טקסט עוגן טבעי ולא על מילות מפתח
  3. ליצור ממשק משתמש מצוין, ניווט יוצא דופן וחווית משתמש נפלאה
  4. חיים בעולם חברתי: ליצור יותר ויותר סיגנלים חברתיים
  5. קידום מבוסס אוף-ליין – ההנחה שלי היא שאנשים יתחילו לבנות מותגים מחוץ למנוע החיפוש על ידי פרסומות וכדומה שיגרמו למשתמשים לחפש את המותג בגוגל ועל ידי כך לחזק את המותג.

ומה אתם חושבים שהעתיד?

חברה מומלצה: יאיר ברגל

כתיבת תגובה